Všetko je raz prvýkrát. Ak sa práve chystáte usporiadať svoju prvú konferenciu, máte v hlave koncept, ale netušíte, od čoho sa „odpichnúť“, bude sa vám hodiť niekoľko praktických tipov. Vzhľadom k tomu, že kvôli masívnemu rozšíreniu internetu a oveľa dostupnejším informáciám už akcie tohto typu nemajú taký význam ako v minulosti, musí sa organizátori o to viac snažiť. Návštevníci sú nároční a nehodlajú strácať čas na priemernej konferencii.
Musíte mať čo povedať
Zmyslom konferencie môže byť predstavenie inovatívneho produktu či služby, technologických noviniek, alebo „len“ otvorenie debaty o dôležitých témach. Či už sa ju rozhodnete usporiadať z akéhokoľvek dôvodu, vžite sa do pozície potenciálneho účastníka a spýtajte sa sami seba, či je pre vás danú tému zaujímavé. Dorazili by ste, alebo by vás konferencie nechala chladnými?
Vydajte sa cestou kvality
Aneb o kvantitu nikto príliš nestojí. Čo zo zástupu rečníkov, ktorí omieľajú jednu a tú istú myšlienku dokola ako kolovrátok? Čo dvojdňovej konferencie, ktorá by išla skrátiť na poldeň, a nikto by sa nehneval?
Pamätajte si, že na akciách, ktoré si vyslúžili pozitívne recenzie, sa účastníci rozhodne nenudili. Radšej preto naplánujte menej prednášok, ale s dôrazom na kvalitu. Ak sa účastníci nedozvedia nič, čo by si nemohli vygooglit, nezachráni vás ani najlepšie konferenčné priestory v Prahe.
Vyberte vhodné miesto
Konferencia v menšom meste je dobrý nápad len v prípade, že s miestom súvisí tematicky. Inak je jasnou voľbou konferencia v Prahe, ktorá ponúka zďaleka najširšie možnosti prenájmu. Nenechávajte nič na náhodu a vyberte reprezentatívny hotel Praha s dostatočnou kapacitou, nevyhnutným technickým zázemím a ponukou cateringových služieb.