Vytvorte reklamu, ktorá zaujme. Využite triky, vďaka ktorým si vás všimnú
Business

Vytvorte reklamu, ktorá zaujme. Využite triky, vďaka ktorým si vás všimnú

Aby vaša firma mohla rásť, treba ju dostať do povedomia čo najväčšej skupiny ľudí. Ako ale nájsť všetkých jednotlivcov z vašej cieľovej skupiny, a to čo najjednoduchšou cestou? Ideálne je využiť reklamu. Nech už použijete akékoľvek médiá, mali by ste dbať na niekoľko základných pravidiel, ktoré zvyšujú atraktivitu reklamy. Pôsobí totiž na psychiku zákazníka, ktorý potom sa potom ľahšie a rýchlejšie rozhodne pre kúpu produktu alebo využitie služby.

Využite nenápadných pomocníkov

Zaútočte na všetky zmysly naraz. V reklame, ktorá je na počúvanie v rádiu v takom prípade nemôžete byť príliš kreatívne. Dvere vám v tomto ohľade ale otvára televízia, kde sú reklamy nákladnejšie a predovšetkým internet. Umiestnenie reklamy do online sveta je dostupné a dostane sa čo najbližšie k cieľovej skupine. Využite príjemné farby, zaujímavú hudbu, efekty, videá a rovno zákazníka vyzvite, aby si sám prišiel produkt alebo službu vyskúšať. Čím viac zmyslov bude pri sledovaní reklamy zasiahnutých, tým vyššia máte šance na úspech.

Pozitívna aj negatívna reklama

Hlavné je zaujatie a prebudenie emócií. To najlepšie docielite, ak využijete vysoko pozitívne stimuly radosti, šťastia, lásky, ale ako sa v čase ukázalo, rovnako účinne na diváka pôsobí navodenie negatívnych emócií. Vo chvíli, keď sledujúci alebo poslucháč reklamy pocíti závisť, strach alebo napríklad nahnevanie, máte vyhrané. V takom prípade ste totiž minimálne dosiahli záujem, ktorý ste potrebovali.

Lákavá a jednoduchá

Zákazníci chcú vidieť, že existujú jednoduchšie a rýchlejšie cesty ku všetkému, čomu sa venujú. Reklama by preto mala najskôr u potenciálneho zákazníka vytvoriť pocit, že teraz sa nachádza v ťažkej situácii, doteraz nevyužíval svoje možnosti naplno, ale teraz je všetko inak. Až potom prichádza na rad predstavení produktu, ktoré na všetky tieto problémy ponúkne jednoduchú odpoveď. Vďaka tomu sa zákazník bude domnievať, že bez propagovaného produktu alebo služby nemôže v budúcnosti fungovať.