Každá firma, pokiaľ chce prosperovať a stať sa konkurencieschopnou, musí investovať do reklamy. Mnohí lídri ešte stále žijú v domnienke, že si k nim ľudia nájdu cestu, lenže ľudia volia firmu, ktorú vidia vďaka reklame, o ostatných nemajú záujem. Investujte teda do reklamy, to je skrátka krok vedúci k úspechu, o tom napokon nie je sporu. Možno ste však lídrom začínajúcej firmy, ktorá nemá dostatok financií na to, aby investovala do drahých reklamných predmetov. V tomto prípade máme pre vás niekoľko tipov – teda skôr jeden tip. Investujte do reklamných predmetov, pretože stále ide o efektívnu reklamu, ktorá je navyše lacná. Možno ste sa dopočuli, že v súčasnej dobe je…
-
-
Kedy hrá dobré hodnotenie firmy rolu?
Je alebo nie je hodnotenie firiem dôležité? Dovolili by sme si povedať, že je skutočne veľmi dôležité, aj keď si to mnohé firmy bohužiaľ neuvedomujú. Žijeme totiž v čase, keď si človek najviac všetko preverí, než sa rozhodne danú vec kúpiť alebo než sa rozhodne spolupracovať s konkrétnou firmou. Preto by sa prakticky každá firma mala snažiť o to, aby jej hodnotenie predovšetkým na internete bolo skutočne kladné. Hrá to dôležitú úlohu rovno pri niekoľkých situáciách. Poďme si prezradiť, pri akých situáciách hrá práve dobré hodnotenie firmy rolu, v akých prípadoch sa ľudia zaujímajú o hodnotenie firmy a kedy je pre nich rozhodujúce. Keď chcú požiadať o prácu Do celkového…
-
Miliardári, ktorí začínali od nuly – nechajte sa inšpirovať
Existuje mnoho osobností, ktoré si zaslúžia náš obdiv. Sú to väčšinou najrôznejšie celebrity, ktoré žnú rad obdivov zo všetkých strán, ale celebrity nie sú jediné, ktoré by sme mali obdivovať. Existuje mnoho iných ľudí, ktorí si môžu hovoriť „úspešní“ a ich tváre si nepamätáme tak, ako tie hviezdne, ktoré vídame neustále v televíziách av rôznych časopisoch, kde sú s nimi rozhovory na rôzne osobné témy. Mohli by sme napríklad obdivovať tých, ktorí sa dostali od nuly až k vybudovaniu obrovského úspešného podniku. Práve pre nich bola ich cesta za úspechom veľmi tŕnistá. Ich príbehy vždy poznajú predovšetkým tí, ktorí sa tiež chcú ocitať na ich mieste, preto hľadajú v ich…
-
Jack Ma a jeho kľúče k úspechu
V poslednej dobe sa stali veľmi populárne hlavne také knihy, ktoré pojednávajú o vybudovaní úspešného podniku. Sú napísané ich lídrami, preto sa nie je čomu diviť, keď sú tieto knihy také čitateľné. V takých knihách sa väčšinou nájdu odpovede na otázky mnohých podnikateľov, pripravia ich to tiež aj na možné prekážky, ktoré im môžu do cesty prísť a ktoré tak zrazu ľahko prekročia, pretože už vedia, ako ich prekročiť. Mnohí ľudia, ktorí majú svoj biznis už rozbehnutý, sa snažia ďalej vzdelávať sa nielen čítaním, ale aj chodením na prednášky iných známych osobností a úspešných podnikateľov, ktorí ich zase dokážu motivovať a inšpirovať inak. Nechajte sa preto aj vy inšpirovať a…
-
Máte začať podnikať? Nasvedčujú tomu činnosti, ktoré robíte
Aj keď svet biznisu aktuálne napáda nový typ ochorenia, ktoré dostalo názov COVID-19, neznamená to, že by ste mali od myšlienky na vlastný biznis upúšťať. Možno je podnikanie práve pre vás, možno práve vy máte začať podnikať a vrhnúť sa do tohto sveta po hlave práve teraz. Pýtate sa, ako to poznáte? Odhalí to činnosti či signály, ktoré robíte a ktoré možno teraz neregistrujete či beriete ako samozrejmosť. Prejdite si preto zoznam vecí, ktoré vás nabádajú k tomu, aby ste sa stali úspešnými podnikateľmi. Neustále premýšľate Pokiaľ svoj voľný čas venujete premýšľaniu, potom ste pre podnikanie ako stvorenie a je to práve ten ďalší krok, ktorý by ste mali urobiť.…
-
Vytvorte reklamu, ktorá zaujme. Využite triky, vďaka ktorým si vás všimnú
Aby vaša firma mohla rásť, treba ju dostať do povedomia čo najväčšej skupiny ľudí. Ako ale nájsť všetkých jednotlivcov z vašej cieľovej skupiny, a to čo najjednoduchšou cestou? Ideálne je využiť reklamu. Nech už použijete akékoľvek médiá, mali by ste dbať na niekoľko základných pravidiel, ktoré zvyšujú atraktivitu reklamy. Pôsobí totiž na psychiku zákazníka, ktorý potom sa potom ľahšie a rýchlejšie rozhodne pre kúpu produktu alebo využitie služby. Využite nenápadných pomocníkov Zaútočte na všetky zmysly naraz. V reklame, ktorá je na počúvanie v rádiu v takom prípade nemôžete byť príliš kreatívne. Dvere vám v tomto ohľade ale otvára televízia, kde sú reklamy nákladnejšie a predovšetkým internet. Umiestnenie reklamy do online…
-
Nepodceňujte zabezpečenie údajov. Ich strata môže položiť váš biznis!
Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, čo by ste robili v momente, keď z vášho pracovného notebooku zmiznú dôležité súbory? Veľa firiem investujte nemalé prostriedky do bezpečnostných opatrení, ktoré slúžia ako prevencia násilného vniknutia do objektu, ale paradoxne zabúdajú na posilnenie informačnej bezpečnosti. Hrozbu však nepredstavujú len hackeri a škodlivý softvér, v krádežiach dát majú často prsty zamestnanci. Softvérová ochrana Hlavným pilierom každej firemnej IT infraštruktúry by mal byť aktívny firewall, ideálne v tandeme s kvalitným anti-malware softvérom. Duo chráni počítače pred útokmi kyberzločincov a efektívne filtruje škodlivý softvér všetkého druhu. Bezpečné správanie užívateľov Samozrejme je nevyhnutné, aby rizikám predchádzali sami zamestnanci. Neoddeliteľnou súčasťou komplexnej starostlivosti o kybernetickú bezpečnosť by…
-
Ako sa zmenila povaha pracovného vzťahu za posledné obdobie?
Vďaka technologickým vylepšeniam a pokroku v posledných niekoľkých rokoch sa pracovisko a spôsob, akým ľudia vykonávajú svoju prácu, výrazne zmenili. Ale pandémia na začiatku roka 2020 tento impulz ešte viac prehĺbila. Vplyvy pandémie na povahu pracovného vzťahu Najväčší vplyv na budúcnosť práce malo rýchle zavedenie práce na diaľku, ktorá vyriešila bezpečnostné obavy počas pandémie. Firmy zrazu zistili, že napriek tomu, čo sa ony samy a ich manažéri možno skôr domnievali, môžu ľudia vykonávať širokú škálu úloh aj na iných miestach, než sú tradičné pracoviská. Práca sa bude spoliehať na technologické nástroje, ktoré umožnia nadviazať spojenie medzi zamestnancami a ich kolegami, zákazníkmi, dodávateľmi a komunitami. Technológia a budúcnosť práce Počas pandémie…
-
Tri návyky, ktoré nám bránia v tom byť produktívnejší
Produktivita – tá je dôležitá nielen v bežnom zamestnaní, ale najmä v podnikaní. Ak si chcete zarobiť, ak chcete, aby vaše podnikanie prosperovalo, musíte byť produktívni, bez toho to nejde. Tiež to nejde bez vytrvalosti a trpezlivosti, ale na produktivitu sa nesmie zabúdať. Bohužiaľ v produktivite nám bráni mnoho, mnoho návykov a zlozvykov. Niektoré naše návyky znižujú našu pozornosť a sústredenosť, niektoré návyky nás stoja veľa energie. Poďme si vymenovať konkrétne tri návyky, ktoré nám bránia v tom, byť produktívnejší. Samozrejme takých návykov existuje mnoho, vybrali sme len trojicu najvážnejších návykov, s ktorými by sme sa mali vedieť popasovať. 1) Neustále surfovanie na internete Každý to pozná – sociálne siete…
-
Inšpirujte sa citátmi Kendricka Lamara
Každý podnikateľ vám určite potvrdí, že v určitých chvíľach sa treba motivovať. Vždy nie je posvietenie, niekedy sú aj chvíle, v ktorých to chcete vzdať. Niektorí úspešní ľudia dodnes hovoria, že im pomohla hudba. Hudba predsa len presne vystihuje pocity v danom okamihu, mnohé piesne majú také chytľavé a pravdivé texty, že dokážu „nakopnúť“ každého. O skvelú hudbu sa okrem iného zaslúžil aj Kendrick Lamara, ktorý pôvodom pochádza z Comptonu CA. O tomto mužovi ste určite počuli. Po vzniku internetu vydal tento hudobník svoju prvú platňu, začal sa hudbe venovať naplno, prichádzali dokonca mnohé ocenenia (napríklad v podobe cien Grammy). Aj keď by sa dalo povedať, že jeho hudobná kariéra…